En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






söndag 6 december 2009

Marknadsbilder

I går så var det äntligen dagen D. Det har varit mycket jobb innan men vi fick det så mysigt som vi ville. Tom vädret var med oss och ett tunnt lager med snö låg på marken. Välbesökt julstuga och fler än vad vi vågade hoppas på kom och besökte oss, handlade lite och njöt av underbart fika i underbar miljö. Men det fanns ett par flickor som sov gott inatt kan jag lova.

Hjärtan som min äldsta dotter gjort.
Härliga skridskor och orginal tapet i övervåningens gamla lägenhet.
Kan säga att det råkade följa med två skridskor hem till mig i alla fall. Även mössorna har min äldsta gjort. Tyvärr sålde hon inga, men till mammas lycka för nu är jag snygg på huvudet i vinter.

I bagarstugan hade vi fika och försäljning. När marknaden var slut passade vi på att grädda pizza åt alla oss i den uppvärmda bakugnen. Gissa om det smakade bra.

Trots att det var mycket folk så fick jag lite strumpor över som jag tänkte lägga ut till försäljning i separat inlägg.

Om jag har tur så kanske jag får låna lite er bilder av dem som har "riktiga" saker att knäppa med så det kan hända att det dyker upp lite mer mysbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar