En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






söndag 6 december 2009

Julstrumpor till salu

Finns några strumpor här hemma som blev kvar sedan helgens julstuga och som gärna vill hänga hos någon denna jul. 100 kronor inkl frakt hade jag tänkt mig. Maila mig om du är intresserad adress ciakarlstrom@gmail.com

Dessa rutiga är gjorde av gamla handdukar och med vitt tyg och spets som nedvik. Det är gammal spets på båda även om det syns väldigt dåligt.


Dom här är gjorda av nyare linnetyg och av olika nedvik. Endast den med vitt nedvik är gammalt tyg och spets.


Dessa "vita" är gjorda av tjockt handvävt linne och med nyare tyg som nedvik. Spets på alla utom den tredje, men den har jag två av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar