En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






måndag 14 december 2009

blommor och ljus

Äntligen hann jag med att göra något åt hyasinterna som kom med hem i fredags. Som tur var plockade jag mossan innan snön kom, för nu börjar det bli riktigt vitt och mysigt ute. Spännande att se hur det ser ut i morgon när man vaknar. Julgranskottarna kommer från jullådan i farfars hus.

3 kommentarer:

  1. Hej Cia!
    Åh vad fint du gjort det där på brickan!

    Har en hyacint härhemma som slått ut idag, den doftar så gott av jul!!

    Ha en trevlig vecka,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Så fint du dekorerat på brickan! Älskar hyacinter! Dom blommar för fullt nu här hemma och doftar ljuvligt! Fattar inte att det snart är jul! Det ska bli så skönt att vara lite ledig. Kanske vi hinner träffas lite i jul. Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt arrangemang du gjort!
    Inget är väl så juligt som hyacinter!!!
    Kul att du vill tävla hos mej!
    Kram Cilla

    SvaraRadera