En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






onsdag 17 mars 2010

Påskägg




Det blev inga gardiner idag, men däremot en massa ägg. Jag som inte skulle påskpynta i år då vi inte ska vara hemma :).



Här har jag använt blad från en gammal bibel som låg i ladugården och ramlade ner i huvudet på oss när vi öppnade en av dörrarna en gång förra året, datarad 1883.

5 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen dina ägg! OCH din blogg! Kraam!!!

    SvaraRadera
  2. HEJ Cia

    Dina agg saa fint! Jag kopt en agg pa voxna livs idag...I said to Asa I am going to paint it white and decorate it...and then I saw your blogg post! You have given me more ideas
    Tack sa mycket
    Kram julie x

    SvaraRadera
  3. Jättefina ägg som små konstverk. Vi är inte hemma över påsk så här blir det inte några ägg.
    Tårtan nedan ser väldigt god ut.
    Ha det bra

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefina ägg du gjort Cia! Vad duktig du är:)

    kraam Jenny

    SvaraRadera