En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






söndag 25 september 2011

Digster



Just nu får jag chansen att Buzza musiktjänsten Digster. En tjänst som ger dig möjlighet att få färdiga musiklistor till olika sammanhang. Perfekt om det finns fler som är som jag som ständigt glömmer bort artisters namn och vill lyssna till ett varierat musikutbud.

Vill du också prova så registerar du dig med koden buzzador. Om du provar berätta gärna för mig vad du tyckte om detta.

Så kul att så många vill vara med i min lilla utlottning. Dragning blir när jag kommer hem från några dagar i lärdomsstaden. Förhoppningsvis fylld med ny kunskap och redo att dra igång med mitt slutjobb.

Kram Cia

1 kommentar:

  1. Jag har ganska nyligen anmält mig till buzzador så jag har ännu inte fått erbjudande om att prova någon produkt. Väntar med spänning på att få vara med och testa någon produkt.
    Kram Kicki

    SvaraRadera