En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






tisdag 5 april 2011

Lite nytt också.


Blandar det gamla med några nya saker. När vi var i stora staden sist var det mycket vårhandling till tre tjejer som växt ur det mesta, men även dessa ljusstakar fick följa med hem.




Ett litet "påskägg" och en liten blomma i en "äggkopp", får stå för lite påskkänsla här hemma.

Kram

5 kommentarer:

  1. Wow vilka fina ljusstakar, ett lyckat köp!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härliga detaljbilder och vilka fina grejer du köpt....
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Jättefina ljusstakar du köpt och vilket fint påskarrangemang!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Ljusstakarna är jättefina. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Fina ljusstakar! Jag lägger ner min blogg nu, inte utan ett visst vemod, men kikar förstås in här även fortsättningsvis! Lyckligtvis träffas vi ju även utanför bloggarna, trevlig var det sist! Hoppas vi ses snart!
    Kram Anki

    SvaraRadera