En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






tisdag 4 januari 2011

Många kort


Även om julen är på väg ut måste jag visa den fina julklappen jag fick av familjen. Favoritkorten har nu hamnat där och än finns det några tomma som skall få fyllas med några nytagna kort på tjejerna.


Min älskade lillasyster hittade också rätt med denna julklapp. Nu önskar jag mig ett högt ljushus också.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina julklappar du fick! Tack för din söta kommentar om mina saker:) det värmde! God fortsättning på det nya året.

    Varma kramar från mig till dig

    SvaraRadera
  2. Hej Cia
    Jag gillar din zink hus ;-)
    The photo's all grouped together look lovely
    LOVE PEACE enJOY
    X

    P.S. Jag glomt...Absolut! Vi maste 'fika' mycket det har aret!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig god fortsättning och en fin Trettondagsafton! KRAM Helena

    SvaraRadera
  4. Det var verkligen jättefina julklappar du fick!
    Ha en fin trettondagshelg.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för din gulliga kommentar, du är välkommen åter.
    Vilket fint hus ni har
    Ha en riktigt bra trettondag
    AC

    SvaraRadera
  6. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Vilka fina ramar, ser riktigt gamla ut.
    Ljushusen är så fin i grupp.

    Önskar dej en underbar helg
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera