En resa med ett hus som byggdes på 30-talet, som har varit älskat men också bortglömt. Nu tar jag och min familj det till våra hjärtan och jag hoppas det får ett nytt bra liv.






lördag 4 december 2010

Det värmer


Så är den äntligen på plats och jag får åter ett varmt och skönt hus. Min mamma sa alltid "man saknar inte kon förrän båset är tomt" och så ha det verkligen varit denna vecka.


Men nu så har vi möjlighet att elda igen och det gillar jag! Till skillnad mot den gamla kaminen kan man nu njuta av en liten brasa där man även får se elden.


Vinnaren i min lilla utlottning blev ANNIKA så korten får visst flytta till Värmland. Stort tack till er alla som ville vara med.

Trevlig andra advent!
Cia

12 kommentarer:

  1. Hej Cia

    Your fire looks great!
    So warm and welcoming ;-)
    Congratulations to Annika winning the lovely cards
    Ha en bra helg
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren! Det är mysigt med en brasa.Just nu eldar vi i öppna spisen och det värmer så skönt.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Grattis till Annika och tack för tävlingen Cia!

    Vilken fin kamin, mysigt när man ser elden:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig brasa.
    Så fin överraskning.
    Visst är gamla kort vackra.
    Tusen tack för vinsten nu väntar jag med spänning på posten...
    Ha en skön helg och trevlig 2:advent!
    kramar ANNIKA

    SvaraRadera
  5. Grattis..Åh så gott att sitta där och värma tossorna när man kommer in från kylan..massa kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Kikar in för att önska en mysig 2 advent..Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Ååååh så härligt! Förstår att ni har det varmt och skönt nu. Missade visst din utlottning, grattis till vinnaren! Ha en trevlig 2:a advent!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Visst är det underbart att en sådan värmekälla som en kamin. Man blir både varm och man kan mysa i skent från en brasa. Hög mysfaktor.
    Ha det riktigt gott de resterande timmarna på andra advent.
    Kram från Marie

    SvaraRadera
  9. Visst är det härligt med brsaor, det blir så hemtrevligt o mysigt!

    Ett stort Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Julkramar till dig!
    Therese

    SvaraRadera
  10. Varm Lussekram från mig...Susanne

    SvaraRadera
  11. ÅÅåå vad mysigt med brasa.Bara så mysigt.Önskar dej en fin Luciadag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  12. Varsågod:) Det var bara kul att få skicka en liten uppskattning till dej. Du gjorde mej så glad med gardinerna o dom passar så fint däruppe i tjejernas allrum:)
    OJ vad kallt ni också har:( Hoppas det blivit mildare nu. Det har det blivit här men kallt är det ändå. Helst myser man inne i värmen:)
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera